czwartek, 15 marca 2012

Rozdział 1

-Przepraszam za spóźnienie
-Przykro nam,to zdarza się zbyt często,jest pani zwolniona-powiedział szef i wręczył mi wypowiedzenia
-Ale jak to?Za kilka spóźnień?
-Tak,nie jest potrzebny nam taki pracownik jak pani
Wzięłam spakowałam swoje rzeczy.Tak skończyła się moja praca w tej agencji reklamowej.Jeszcze zadzwoniła opiekunka od dziecka.Miałam wtedy 17lat i zaszłam w ciąże z jakimś chłopakiem poznanym na imprezie i tak urodziła się Rosie.Teraz musiałam do niej szybko iść.Wyszłam z agencji.Martwiłam się co teraz zrobię ,nie mam pracy a w Londynie o pracę nie jet tak łatwo.Właśnie szłam przez park i zahaczył mnie ramieniem jakiś chłopak w kapturze.
-Ej,mógłbyś trochę uważać-przez niego rozsypałam swoje rzeczy
-Przepraszam bardzo,pomogę ci
-Tak wogóle to jestem Kat
-A ja...
-Sykes!!-ktoś go wołał
-Przepraszam,muszę iść,wołają mnie,dasz radę?
-Tak,dzięki
Szłam całą drogę myśląc tylko o nim.Chyba się zakochałam.Nie wiedziałam czy Sykes to imię,nazwisko czy może ksywka.W domu zorientowałam się że mam czyjeś klucze ale to nie były moje klucze.Więc pewnie tego Sykesa.Ja natomiast nie miałam portfela.Zadzwoniłam do Merry,mojej przyjaciółki i opowiedziałam jej o wszystkim.Ona po chwili do mnie przyjechała.Akurat przewijałam Rosie.
-To opowiadaj
-Zwolnili mnie i się zakochałam
-W kim?
-Jakiś Sykes,nic więcej o nim nie wiem.Kto to może być?
-OMG.Nie wiesz?Przecież on śpiewa w The Wanted!A ty go poznałaś!
-A co to całe The Wanted jest?
-Dziewczyno w jakim ty świecie żyjesz?The Wanted to najlepszy zespół na świecie(sądzę,że się zgodzicie)
-Nie znam ich,co grają?
-Pop
-Jakbyś nie wiedziała że słucham metalu i hip-hopu
-Ale musisz poznać ich muzykę,bo naprawdę warto
-Niech ci będzie,a teraz ja mam poważny problem!
-Jaki?
-Ja mam jego klucze a on mój portfel!
-No w portfelu masz dowód,więc to pewnie on pierwszy do ciebie zadzwoni
-Oby tak było
-Dziewczyno ale ty masz szczęście
-Czemu?
-Poznałaś takiego chłopaka...
-To jeszcze nic nie znaczy


No moje drugie opowiadanie ;**
Mam nadzieję,że fajne ;**

6 komentarzy:

  1. Jejuu!! Dawaj Nexta!!!
    Kurde. ;D Ale ma farta. -,-
    No nie takiego farta ale Nathana spotkać!
    Dobra daj następny bo się jaram ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) początek bardzo pomysłowy
    czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki początek^^
    Bede czytac ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. ulalaala , suuuper się zapowiada <3

    OdpowiedzUsuń
  5. supcio :D a i zgadzam sie :D

    OdpowiedzUsuń