piątek, 15 czerwca 2012

A więc zawieszam bloga,nie wiem na jak długo,to czas pokaże.Niestety...Powodem jest brak czasu na cokolwiek,kursuje teraz między szkołą a szpitalem(nie pytajcie o co chodzi)sama też będę niedługo jeździć po lekarzach.Poza tym muszę wspierać przyjaciółkę i moje zacne życie komplikuje się z dnia na dzień coraz bardziej ;( Waszych blogów też na razie nie bedę czytać,no chyba że jakoś dam radę,ale szczerze wątpie.Wiem,że Was zawiodłam.Ale to opowiadanie i tak niedługo się skończy.Prawdopodbnie tragicznie,no chyba że przez okres zawieszki coś wymyśle.
PRZEPRASZAM!!!!!!!!!!!!!!
Pamiętajcie o mnie czasem.Mam nadzieję że czas spędzony na czytaniu tego opowiadania nie był przez Was zmarnowany
Wasza kochająca Kinia
PS.Dziękuje za wszystko ;D Do kiedyś xx

5 komentarzy:

  1. Będę tęskniła ;****
    Mam nadzieję, że jak najszybciej wrócisz ;)
    I wszystko się dobrze ułoży ;*
    W żaden sposób mnie nie zawiodłaś Kochanie!
    Będę czekała cierpliwi na Twój powrót ;D
    I zawsze będę pamiętała o Tobie ;)
    Kocham Cię ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie z niecierpliwością czekam aż do nas wrócisz. Wierzę, ze wszystkie Twoje problemy i kłopoty jakoś się szybciutko rozwiążą i nim się obejrzysz, a już do nas wrócisz. Wiedz, ze ja o Tobie nigdy nie zapomnę, a czas spędzony na czytaniu Twojego wspaniałego opowiadania na pewno nie był stracony. Kocham cię i czekam n Twój szybki powrót! :***********

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuje........
    jak nie dasz rady to trudno, ja rozumiem wypadki chodzą po człowiekach....
    już tęsknię ;*********
    powodzenia ;****************
    W.

    OdpowiedzUsuń
  4. :( trudno
    wracaj szybko
    ja tu czekam na ciąg dalszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj juuuuuuuuuuuuuuuuż !!!

    Prooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooszę !!!

    Błagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam !!!

    No ja nie wytrzymuję !!!
    Musisz wrócić !
    Już dość się wytęskniłam ;/
    Będę płakać :<
    Mam nadzieję, że już niedługo wrócisz <3 :*

    OdpowiedzUsuń